گاه دلتنـــــــگ می شوم...

تنهایی

گاه دلتنـــــــگ می شوم...
گاه دلتنـــــــگ می شوم...

گاه دلتنـــــــگ می شوم
دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
و صدای شکستن را...
نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگــــــــــــــــم...

b86da9fd77f0031f6c4f7c801d64fe1b-300



نظرات شما عزیزان:

خدای عاشقان
ساعت0:04---6 دی 1391
قرار نیست که من بی تو سر کنم هر شب
نباشی و به هوایت سفر کنم هر شب

نباشی و شب بی‌انتهای وحشت را
فقط به اسم حضورت سحر کنم هر شب

قرار نیست که اسمت کنار من باشد
خودت نباشی و من چشم تر کنم هر شب

قرار نيست بماني؟! بگو... زبان وا كن
بگو که حوصله را بیشتر کنم هر شب

قرار ما که جدایی نبوده ، ممكن نيست-
تو بگذری و من آرام سرکنم هر شب؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,ساعت21:36توسط مهدی مرادی بیات |